Groeiprogramma

Hoe breng ik mijn bedrijf een stap verder richting stimulerende groei? Is er wel voldoende groeipotentie? Welke strategische stappen moet ik zetten en hoe financier ik dat? Deze en andere vragen komen aan bod als je bij De Associatie een individueel groeiprogramma volgt. Dat is bedrijfsbegeleiding op maat met het oog op de toekomst.

Voor ambitieuze bedrijven die willen groeien

Ons groeiprogramma is bedoeld voor MKB bedrijven die willen innoveren en ondersteuning zoeken bij het nemen van de juiste stappen. Of voor bedrijven die hun organisatie willen optimaliseren, zodat die klaar is voor de volgende stap. Onze aanpak kenmerkt zich door betrokkenheid, een gedegen analyse en oplossingen waar je direct mee aan de slag kunt. Wij geven niet alleen advies, maar ondersteunen ook bij de implementatie van die oplossingen. Dat schept vertrouwen en de zekerheid dat het ook echt gaat lukken!

Advies en ondersteuning

Onze bedrijfsadviseurs zijn generalisten met elk hun eigen specifieke kennis, veel ervaring en een heel groot netwerk. Wij aarzelen dan ook niet om de verbinding te leggen met experts uit ons netwerk als wij zelf niet de juiste expertise in huis hebben. Onze opdrachtgevers kunnen in ieder geval bij ons terecht voor ondersteuning op het gebied van:

• Strategie en bedrijfsvoering
  • Teamontwikkeling